torsdag, april 23, 2009

VÅRTÄVLING!!!!!!


Vinn!
Nu har ni, våra underbara bloggläsare, chansen att vinna en läderväska,med många fina detaljer och ett avtagbart läder axel band, Väskan är ihop flätad och den har guld nitar lite här och där.

Allt ni behöver göra för att vinna denna söta väska är att göra två saker:

Motiver varför ni skulle vilja ha den och SKRIV ERAN MEJL Adress!


Tävlingen avslutas Tisdag den 28 april, så att vi förhoppningsvis hinner skicka den innan långhelgen.

Lycka till och hoppas att någon av er vinner!


Puss och kram
Alice och Rebecca

5 kommentarer:

Margaux sa...

Hejhej! Jag skulle vilja ha den här väskan för den är ursött till Sommaren och jag har inte hittat en sommarväska!

Ps. Skit snygg blogg'


matkarmchen@hotmail.com

Matillda sa...

Hej!
Såg inlägget om tvälingen i kommentarerna på min blogg! Självklart vill jag vara med och tävla om den supersöta väskan :)
Jag lägger som sagt min röst på mig själv, då jag tycker att väskan skulle passa perfekt till ett par skor jag har, som har samma färg och stil som väskan :)
Kram!

matillda.johansson@hotmail.com

lydia sa...

sv: tacktack va gulliga ni är :D

snygg header ni har btw!

Matilda sa...

HEJ!! Ni har jätte snygg blogg:P Jag skulle vilja vinna den här väskan för att jag tycker att den är jätte gullig och passar bra till sommaren. ( o ja ha ju hjälpt till lite.....)

PUSS!!

matilda_lucius@hotmail.com

Anonym sa...

hejsan!
väskan är jatte söt och min väska är aldeleles för liten och har inte hittat en väska som inte är överdrivet dyr.

fia_1996@msn.com