lördag, juni 20, 2009

JAG VAR MED PÅ SVERIGES RIKSRADIO I GÅR!

Hej!

Förlåt för kass uppdatering, men när man har sommarlov glömmer man liksom bort bloggen. Vi har precis satt ner vår lilla motorbåt, och åkt första turen i år med den i dag, nu kan man säga att sommarlovet har börjat på riktigt! Det är så det ska vara! Vi hade en jättemysig midsommarafton i går, och det gick bra att sälja lotter. Vi åt middag med våra kompisar, och barnen gjorde en pjäs där vi spelade kunga familjen som firade midsommar med picnik, föräldrarna uppskattade det mycket! Själv spelade jag Silvia. Jag vill inte åka in till stan imorgon, men jag måste eftersom i veckan ska filmen spelas in.

Vet ni? I går ringde jag in till P3 och kom men i radion! Haha, jag ringde först en gång och kom inte fram, men sedan svarade någon och sa att jag skulle vänta i ungefär 4 minuter, och sen kopplade hon upp mig på radion. Det var skitkul!

Kram!

Inga kommentarer: