torsdag, juni 18, 2009

Lista

Din första tanke när du vaknar? uhh...nu måste jag upp.
Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Breakout, Miley Cyrus
Har du någonsin varit kär? Säkert
Vad har du på väggarna i ditt sovrum? Några bilder och en tavla
Vad har du under sängen? absolut inget
Skriv nått smart! Kämpa! och var smart i skolan! haha
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? The cullen family, Miley cyrus haha, Taylor swift etc.
Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? Okej :)(från becca)
Vad vill du bli när du blir stor? Famous? nej men, jag vet inte riktigt
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Dom brukar använda ord som Snille eller kanske hyper, galen haha
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? Det du, det håller jag inte reda på..
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? hmmm.....skolan, hahaha, sjunga & dansa, mode, IDK
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? armhålor haha eller naveln
Vilken superhjältekraft vill du ha? Read minds, superspead, osynlighet och teleportation
Vad är du beroende av? h2o, Cola hahah, Twilight!
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Ett flygplan eller en kompis, eller kanske en resväska full med saker som jag vill och behöver ha, en kokosnötsöppnare kankse, hehe


FAVORIT
favoritfärg: Rosa!
favoritklädesplagg: Tunikor, Tishor,Jeanshorts
favoritskolämne? Biology, Kemi, Historia, Religion, Matte,Engelska hahahaha Nörd varning
favoritårstid? sommar! sommar är best ingen protest!
favoritmat? Ceasarsallad ;)
favoritgodis? sockerbitar mmmm
favoritchips? Sour cream and onion
favoritdricka? vatten, Oboy
favoritlåt just nu? Before the storm, The jonas brothers feat. Miley Cyrus, så ledsen låt :(
favoritpryl: Mina kläder, min laptop, min Ipod, Min mobil, Mina böcker, Mina teenvogue
favoritfilm: Twilight
favoritbok: Twilight
favoritplats: Oum.....hemma, hos kompisar, en strand...stan...idk
favoritfrukt: vindruvor,

DÅLIGA TIDER
hatar du någon? Nej, inte riktigt, men jag ogillar vissa
har du varit väldigt arg? Ja, många gånger
har du gråtit av ilska? Definift
har du känt ångest? Japp hela tiden
ångrar du något just nu? Nej, inget specifikt
dricker du alkohol? Absolut inte!
när drack du senast alkohol? NEVER!
röker du? NEJ!SKA ALDRIG GÖRA NÅGOT SÅ VIDRIGT, USCH!

HAR DU EN
mp3? Japp, den nya Ipod nano i Orangt
dator? Ja, en MacBook
tv? Hemma ja, men ikke i mitt rum.
märkesväska? Ja
märkesparfym? Ja
märkeskläder? Ja
kamera? Ja men den e sönder :(
mobil? Ja, en ny
bil? nej inte en egen
båt? faktist har vi en jolle på mitt sommarställe men den ligger på en gräsmatta haha

PERSONLIGHET
är du blyg? Jaa, men mindre nu för tiden, upp till när jag var elva-tolv var jag extremt blyg
är du långsam? Ibland
är du stressad?Nja, ibland
är du tålmodig? Nej inte alls
är du djup?Ibland, inte ofta öppet
är du öppen? Ibland
är du ärlig? Ja
är du positiv? Ja
är du rolig? Jag tycker det hahah, jag är mer patetisk
är du ansvarsfull? Ja

ÖVRIGT
har du sytt? Ja hela tiden haha men jag är inte bra på det
har du cyklat omkull? Hela tiden ouch, ramla framför en bus en gång
har du sjungit i duschen? Hela tiden!
har du hoppat bungyjump? Nej
har du fobi för något? hm.... faktist inte
har du sett någon dö? Nej!
har du varit på begravning? Ja
har du sagt att du hatar någon? Ja, säkert

LIVET
svart eller vitt? vitt
rött eller blått? Blått
skriva eller tala? Tala
vatten eller cola? Vatten, bättre i längden
mobil eller mp3? Mobil,
snygg eller charmig? Both
frukt eller grönsak? Grönsak
film eller serie? serie
festa eller softa? Softa
sommar eller vinter? Sommar
fredag eller lördag? Fredag
ljus eller lampa? Ljus
kärlek eller vänskap? Båda
bio eller hemmakväll? Hemmakväll,

Inga kommentarer: