torsdag, juni 25, 2009

Tänk vad mycket man kan fynda i ett garage!

Hej!

Sitter här helt slut. Jag har städat hela mitt rum och funderat hur jag vill göra om det, är trött på hur det ser ut nu. Jag började med att gå ut till garaget, där jag hittade en hyfsat fin gitarr, så jag tog med den upp till mitt rum, där den nu står prydligt brevid min fåtölj. Jag hittade även en klädstång, och jag blev väldigt glad och kämpade mig upp med den för trappan och fick till slut in den i min garderob (jag har en walk-in closet, så det fick plats!) där gick jag egenom alla mina kläder och valde ut några favoriter och hängde upp. En drastik förändring har inte mitt rum fått, men jag funderar på att måla om fondväggen till en annan färg, just nu har jag babyblå, så himla tråkig tycker jag. Antingen skulle jag kanske vilja göra en stor förändring och måla väggen chockrosa, hade varit lite coolt, men jag är inte jätte förtjust i rosa, så jag kanske hade tröttnat...

Aja, vi har ju i alla fall planerat att måla våran båt chockrosa, så det kanske får bli den istället. Hade det inte varit häftigt att ha en chockrosa träbåt åka över vattnet?

Nej, nu ska jag strax spela golf, sen ska vi beställa pizza!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hi Alice and Rebecca!! this is Amy!

I actually posted a comment on an earlier post by accident...so now Im commenting again!

your blog is really good; Ive read it a few times :)

hope you r having a fun summer!!

Becca sa...

Hii!!! :) haha okej, just fun with comments! Haha, thanks!

Hope your having a GREAT summer too!

<3