torsdag, juni 18, 2009

Update

Hej hej, förlåt förlåt för att jag glömde uppdatera igår, jag la ifrån laptopen när jag skulle sova och sen släkte jag och kom på att jag hade glömt att blogga, sen orkade jag inte göra det heller.

Igår stannade jag hos Matilda till ungefär halv ett, efter det gick jag och Matte en snabbis på stan, det är jätte mycket rea!, Sedan var matte tvungen att gå hem så jag mötte up med mina föräldrar och gick med dom på några ärenden dom hade, sen åkte vi hem. Vi fem tiden skulle mamma till väla för att kolla på skor så jag och min syster hängde med. Spirit stores hade 30-40% rea så jag fick en svart hilfiger denim sommarklänning, jag ville även ha en rosa hunkydory klänning men mamma tyckte att jag redan har så många klänningar, jag har bara 3 egentligen.
Sen på kvällen började jag packa och sen sov jag.

Har nyss ätit frukost och jag vaknade till en horribel syn: regn och mulet! HALLÅ VI HAR SOMMAR LOV! :( :(
Idag ska jag bara packa och kanske till väla igen jag behöver en sak.

Förresten jag åker till St. TROPEZ imorgon !!!!!! och jag fyller år om 10 dagar, alltså den 27 juni!

Lite bilder jag har tagit kommer strax

Inga kommentarer: