söndag, juli 05, 2009

HEMMA, HEMMA, HEMMA!!

Hejsan allihopa, det känns som om jag varit borta hur länge som helst ju!
Det var jätte härligt i st-Tropez, har solat och badat massvis.
Är jätte trött nu! har suttit i en bil mesta av tiden igår och idag. Jag är nu ute på mitt sommarställe.
Jag fyldde ju år när jag var där nere och jag fick b.l.a en ny digital kamera så jag har massor av bilder att visa er. Kommer up senare eller imorgon jag har massviss att kolla, har 69 mejl :(

Är ute på landet tills torsdag då jag ska upp till mormor, sen på fredag ska jag på seglarläger en vecka med Becca, Matte, Mika ocg några andra. Ska bli kul!
Ska höra med beppe och blogg.se, designen är iaf jätte fin. Vi meddelar er om och när vi byter.

Nu ska jag fixa bilderna.
Puss och Kram
Alice

Inga kommentarer: